Verzenden & retourneren | Puppyren.nl

Verzenden & retourneren

Voor 16:00 besteld is vandaag verzonden*

Product op voorraad
Plaatst u een bestelling op een werkdag voor 16:00? Dan verstuurt Puppyren.nl uw bestelling nog dezelfde dag. Dit geldt echter niet voor bestellingen die betaald worden via overboeking. Een bestelling via overboeken, wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Momenteel maken wij deze belofte in 98% van de verzendingen waar.

Plaats u een bestelling op een feestdag of in een weekend, dan zal het product de eerstvolgende werkdag worden verzonden.

Product op niet voorraad
Wilt u een product bestellen dat niet bij ons op voorraad is? Producten die niet op voorraad zijn hebben een wisselende levertijd. Neem dan even contact met ons op, om te informeren naar de actuele levertijd.

Gratis verzending vanaf € 35,- binnen Nederland

Alle producten worden binnen Nederland gratis verzonden vanaf bestellingen van € 35,-. (tenzij anders vermeld).

Wij versturen met de volgende vervoersbedrijven

Puppyren.nl verstuurd haar producten via onderstaande diensten:

  • DPD
  • Transmission
  • Ups
  • DGO

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als een pakket wordt bezorgd.

Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, wordt uw pakket bezorgd bij een pickip punt in de buurt. Dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 10 dagen kunt afhalen.

 

Retourneren en ruilen

U kunt bij Puppyren.nl het bestelde artikel retourneren of ruilen. Wij hanteren een zogenaamde bedenkperiode. Op deze pagina vindt u meer informatie over uw herroepingsrecht, retour sturen van een artikel, het ruilen van een artikel of het melden van schade.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel te retourneren. Binnen het bedenktermijn heeft u de mogelijkheid om het product te bekijken, beoordelen en/of passen zoals u dat ook in een winkel, tenzij anders vermeldt.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • Waarop u het artikel heeft ontvangen.
  • Dat u het laatste artikel heeft ontvangen. Bij een bestelling met meerdere artikelen, die afzonderlijk van elkaar worden geleverd.

U kunt een artikel alleen retourneren wanneer:

  • Het product compleet is.
  • Het product in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking zit.
  • Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat (omdat u het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan u in een winkel zou doen), mogen wij u aansprakelijk stellen.

Uitzonderingen van Retourzendingen

  • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk producten).
  • Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn.

U kunt gebruik maken van het herroepingsrecht door:

  • Download hier ons retourformulier en vul het in en stuur het product terug. 
  • Het afgeven van de retour artikelen bij een DHL, PostNL of DPD Servicepunt. (De koper draagt de kosten en het risico van de retourzending.)
  • Na het aanmelden van uw retour, heeft u nog 14 dagen de gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren.

Ons retouradres

Retouren kunnen opgestuurd worden naar het onderstaande adres:

Puppyren.nl
Afdeling Retouren
Buitenvaart 1127a
7905 SE
Hoogeveen

Mijn bestelling is geretourneerd, en nu?

  • Binnen twee werkdagen na ontvangst van uw retourzending, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij controleren het product op beschadigingen en compleetheid.
  • Binnen 14 dagen na ontbinding zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.

Heeft u een klacht?

" We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@puppyren.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Powered by Lightspeed